Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Je ontvangt daarom altijd een mailtje zodra jouw pakket ons warehouse verlaat. Zo weet je precies wanneer jouw nieuwe aanwinst(en) onderweg zijn naar jou. Heb je daarnaast de keuze gemaakt voor een pakket met track & trace code? Dan kun je via deze weg jouw pakket volgen tot aan de ontvangst!

Let op! Gedurende de uitverkoop en tijdens andere acties kan het voorkomen dat bestellingen wat later worden verzonden.

Mocht het zo zijn dat jouw pakket buiten Nederland wordt bezorgd, dan is het handig om rekening te houden met andere levertijden. Deze verschillen per land van bestemming.

Bestellingen binnen Nederland
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Daarbij heb je keuze uit onderstaande verzendmethodes:

– Brievenbuspakket zonder track en trace €1,80
– Brievenbuspakket met track en trace €4

Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je altijd op werkdagen van 9u – 21u onze klantenservice bereiken.

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen na plaatsing. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met onze klantenservice. Klik op de knop hieronder om rechtstreeks naar het contact formulier te gaan.

Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op in shopping bag. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door op je winkelwagen te klikken (rechts bovenin) en vervolgens op afrekenen te klikken. Je komt daarna op de pagina waar je je adresgegevens moet achter laten, zodat jouw pakket op het juiste adres wordt bezorgd. Dit proces is onderverdeeld in 4 stappen:

1. Bezorgadres
Hier vul je je adresgegevens in. Heb je al eens eerder bij ons besteld en daarbij een account aangemaakt? Dan kun je ook boven dit vak inloggen en worden je accountgegevens ingevuld. Dat scheelt weer!

2. Verzendmethode
Je hebt hier de optie je bestelling als brievenbuspost, brievenbuspost plus of als PostNL pakket te verzenden. Een brievenbuspakket (zonder plus) heeft geen track & trace code en een PostNL pakket en brievenbuspost plus wel.

3. Betaling
Bij Chavelli Novità kun je op de volgende manieren betalen:

– iDeal

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dien je deze vóór het plaatsen van je bestelling in te voeren. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.